onsdag 9 juni 2010

Första inlägget

Ja den här bloggen ska handla om mig om min vardag. Sedan ska den fungera som ett ställe där jag kan drömma mig bort. Finns det något roligare än att ibland fly vardagen och surfa runt på nätet och drömma om alla platser man vill resa till? Jag älskar att resa och även om jag kanske inte har rest ofantligt mycket så älskar jag det verkligen. Resor är som små guldkorn i vardagen. Jag vill alltid ha en resa bokad, något att se fram emot. Jag gillar alla slags resor. Sol och bad i Thailand eller cityweekend i Paris. Safari i Kenya eller tågluff i Europa. Alla resor är fantastiska. Därför tycker jag att det ska bli kul att blogga om detta och kanske hitta några andra lika intresserade. Då kan man tipsa varandra om olika fantastiska resmål eller restips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar