torsdag 10 juni 2010

Berlin

Jag och min man Daniel ska åka till Berlin nästa helg. Ska bli jättekul. Jag har aldrig varit där men det verkar vara en rolig stad. Mycket att göra och se tror jag. Har sett att de har pandor på det zoo som finns där. Impad! Jag och Daniel har som grej att vi ofta går på zoo när vi är utomlands. Det brukar vara ett trevligt sett att spendera några timmar. Hoppas det blir tid för ett zoobesök. Vi ska bara vara där två nätter eftersom det är första gången vi reser utan Iza. Så lite tidspress. Vi ska bo hos min fantastiska vän Jonas Höglund som bor och arbetar i Berlin. Perfekt att ha någon som kan staden. Vi har inte planerat något utan vi kommer att ta det lite som det kommer. Jättehärligt ska det bli i alla fall. Det är så härligt att ha en resa att se fram emot. Får se vad man ska boka sedan då. Har funderat på Egypten. Men man måste ju få något jobb först. Lite lättare att spara pengar då lixom ; ). Jag längtar såååååå mycket efter att ha en fast inkomst så man kan göra en budget och spara varje månad. Jaja måste kolla upp Berlin mer känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar